Zobacz jak wyglądają etapy współpracy z konsultantką ślubną

 

KROK 1 – Rozmowa na temat szczegółów organizacji Waszego ślubu i wesela

Wszystko zaczyna się od rozmowy. W zależności od Waszych preferencji oraz możliwości możemy spotkać się osobiście lub odbyć rozmowę przez Skype’a. Dla mnie to kluczowy moment naszej współpracy, który pozwoli mi poznać Wasze oczekiwania i wyobrażenia.

Już podczas pierwszego spotkania mogę służyć radą i odpowiedzieć na nurtujące Was pytania. Wtedy też omówimy wszystkie szczegóły, które pozwolą mi przygotować spersonalizowany projekt ślubu i wesela dostosowany do Waszych potrzeb i oczekiwań.

KROK 2 – Przygotowanie wstępnej oferty organizacji ślubu i wesela

Na podstawie uzyskanych informacji przygotowuję indywidualną ofertę szytą na miarę Waszych potrzeb. Może ona obejmować kompleksową organizację ślubu i przyjęcia weselnego z uwzględnieniem wszelkich detali i dodatkowych opcji.

Jeśli jednak potrzebujecie pomocy w organizacji jedynie wybranych elementów, oferta będzie dostosowana wyłącznie do Waszych oczekiwań.

KROK 3 – Podpisanie umowy i rozpoczęcie przygotowań do ślubu

Podpisanie umowy daje mi zielone światło do działania. Od tego momentu przedślubne przygotowania idą pełną parą. Rezerwuję terminy, negocjuję umowy z podwykonawcami i podejmujemy ostateczne decyzje dotyczące przebiegu Waszego ślubu i wesela.

Przedstawię Wam również konkretnych podwykonawców, spośród których wybierzecie tych, którzy najbardziej odpowiadają Waszym preferencjom. Przez cały ten czas będę do Waszej dyspozycji, służąc radą i wsparciem. Wam pozostawię podjęcie ostatecznych decyzji, a ja zajmę się formalnościami, które z reguły są najmniej przyjemne i najbardziej czasochłonne.

KROK 4 – Koordynacja w dniu ślubu

Jeśli w dniu ślubu nie chcecie martwić się o szczegóły i pragniecie w pełni skupić się na przeżywaniu swojego wyjątkowego dnia, powierzcie realizację planu w ręce doświadczonej organizatorki.

Jako profesjonalna wedding plannerka będę czuwała nad tym, by w dniu ślubu wszystko poszło zgodnie z planem. Zatroszczę się o Waszych gości oraz dopilnuję wszelkich spraw, na które zwykle w ostatniej chwili nie ma już czasu.

KROK 5 – Happy End – formalności po weselu

Gdy emocje już opadną, a goście rozjadą się do siebie, po ślubie i weselu pozostają nie tylko piękne wspomnienia, ale i cała masa formalności, którymi trzeba się zająć – dokonywanie płatności, rozliczanie usługodawców, egzekwowanie umów i terminów – to rzeczy, o których najchętniej chciałoby się zapomnieć, a które są kluczowe w realizacji budżetu weselnego.

Warto więc powierzyć te sprawy w ręce profesjonalnej wedding plannerki, która doprowadzi projekt do szczęśliwego zakończenia.

.cata-page-title, .page-header-wrap {background-color: rgba(228,148,151,0.2);}.cata-page-title, .cata-page-title .page-header-wrap {min-height: 250px; }.cata-page-title .page-header-wrap .pagetitle-contents .title-subtitle *, .cata-page-title .page-header-wrap .pagetitle-contents .cata-breadcrumbs, .cata-page-title .page-header-wrap .pagetitle-contents .cata-breadcrumbs *, .cata-page-title .cata-autofade-text .fading-texts-container { color:#FFFFFF !important; }.cata-page-title .page-header-wrap { background-image: url(https://slubnyambaras.pl/wp-content/uploads/podstawa-strony/ogranizacja-slubow-i-wesel-krakow-slubny-ambaras-min-1.jpeg); }